2008年5月20日 星期二

Sabrina & Man

近來多了客人問我有關 pre-wedding photo 的資料, 前幾天去了澳門影 pre-wedding photo, 在此向你們分享一些作品。





在此多謝 Sabrina & Man, 可以將部份相片放在我的blog入面, 與大家分享。 同埋能夠幫你們拍照, 我感到好開心!

6 則留言:

Unknown 提到...

嘩, 靚人+ 靚景 + 靚角度拍攝 = 超正!!
仲靚過搵婚紗攝影公司影0個D, 阿 Ray 我都想影番輯呀!!

Ray Chui 提到...

多謝你的讚賞!你們幾時返HK?同你們影番輯post-wedding 呀!

Unknown 提到...

我同老公一齊返0既話要09年3-4月左右, 到時係你0既勁旺季喎! haha~

不過我真係好鍾意你澳門影0個D相, 仲專登拎番我0係澳門輯相0黎做對比, 我那個 pre-wedding 的攝影師影D角度麻麻地, 同你同一個地方都影唔到你那種 mood!

Unknown 提到...

輯相影得好靚,貫徹始終你o既feel,好sweet呀!

大頭妹 提到...

嘩嘩..搞到我影左相都想再影呀
哈哈哈.好喜歡呢d感覺

匿名 提到...

fontane..

晚上果d仲好睇..好睇過係香港既夜影..其實仲有好多都好好睇架..不過阿ray冇post咁多..有機會既..都搵阿ray幫你影多一輯丫..

sabrina