2008年4月21日 星期一

Video 分享 -Mandy & Marvin

Mandy & Marvin 的 Wedding Summary 原本是打算放在http://raychui.com/ 的Video Sample 當中,後來因為想在Sample 中能有更多不同的新人而沒放上網頁。今天突然想起不如放上Blog,來跟大家分享。

在此要特別多謝Mandy 、Fontane 兩姊妹,其實在你們婚禮中盡力服務是身為攝影師的我,應有的本份。多謝你們為我在網上推介!實在感激萬分!等Fontane 返來香港,一定要比機會我請你們食餐勁!

還有要多謝阿闊太太對我的支持!在09年尾,我一定幫你影好多靚相答謝你!

5 則留言:

Unknown 提到...

好片不厭百回看, hahahhaa
重溫片段, 仍然感受到當日/晚的熱鬧及溫馨氣氛~

Unknown 提到...

我都係有O個句講O個句O者。Anyway,我有追開你個 blog,可唔可以 update 得密D,而家好似睇連續劇咁,無update o個日有D"釣隱"呀!哈哈,講笑O者,我知你好忙,總之有時間就post 多D靚相出O黎睇下喇!

Ray Chui 提到...

ah fu.
多謝你的支持!我估唔到原來有人追我個blog 睇。我會盡力而為!不想你太"釣隱"呀!

dvkong 提到...

看到Fontane話睇番以前我所拍的片,仍然感受到當日的熱鬧及溫馨氣氛,我真的感到很開心,你們的讚賞就是我們的原動力。
加油!努力!

大頭妹 提到...

無錯..你係有粉絲架..哇哈哈哈